Ana Sayfa
Duyurular
2020-2021bahar Yarıyılı Yabancı Uyruklu Öğrenci Yedek Liste ve Kayıt Duyurusu

2020-2021Bahar Yarıyılı Yabancı Uyruklu Öğrenci Yedek Liste ve Kayıt Duyurusu

2020-2021 ÖĞRETİM YILI BAHAR YARIYILI YABANCI UYRUKLU YEDEK ÖĞRENCİ SONUÇLARI VE ONLINE KAYIT REHBERİ

Yedek listeden kayıt hakkı kazanan adayların kayıt işlemleri 22-23 Şubat 2021 tarihleri arasında online olarak http://yosbasvuru.sabis.sakarya.edu.tr/tr/Home/Login linkinden yapılacaktır.

Kayıt İşlemi I. Adım  23 Şubat 2021 Saat 17.00’e kadar (Evrak Yükleme ve Taahhüt)

Kesin kayıt linki ile sisteme giriş yaptığınızda başvuru sırasında yüklemiş olduğunuz belgeler önünüze gelecektir, Aşağıda belirtilen Kesin Kayıt Evraklarından eksik olan veya gerekli belgeleri sisteme yüklemeniz ve ilgili taahhütnameleri onaylamanız gerekmektedir.

Sisteme Yüklenmesi Gereken Kesin Kayıt Evrakları

  1. Original Diploma veya mezuniyet belgesi
  2. Türkçe Tercüme edilmiş Diploma veya mezuniyet belgesi
  3. Original Transkript
  4. Türkçe/Translated Transkript
  5. Pasaport Öğrenim meşruhatlı giriş vizeli pasaport örneği
  6. Türkçe Yeterlik Belgesi-TÖMER (C1)
  7. Özgeçmiş (Doktora kayıtları için)          
  8. Fotoğraf

Belge yükleme işlemleri 23 Şubat 2021 saat 17:00 de sona erecek olup sistem belge yüklemeye kapanacaktır.

Belge yükleme işleminizi sistem üzerinden tamamladıktan sonra sisteme yüklenen belgeler öğrenci işleri tarafından kontrol edilecektir. Kayıt işleminizin onaylanması durumunda tarafınıza kayıt durumunuz KABUL ya da RED olarak sistem üzerinden görülecektir. Ayrıca tarafınıza elektronik posta yoluyla bilgilendirme yapılacaktır.

Sistem üzerinden KABUL almanız durumunda II. Adım olan Öğrenim Ücreti Ödeme aşamasına geçilmesi gerekmektedir. 

Öğrenim Ücretinin Ödenmesi II. Adım (1670 TL)

Kayıt işleminiz onaylandıktan sonra sistem üzerinden size verilen YU Kimlik Numarası ile öğrenim ücreti ödemenizi aşağıdaki kanalları kullanarak 23 Şubat 2021 saat 17:00’e kadar yapmanız gerekmektedir.

Türkiye dışında bulunanlar

Sanal Pos aracılığıyla

Türkiye’de bulunanlar

İş  Bankası Şubelerinden YU Kimlik Numarası ile   veya

İş  Bankası Mobil Bankacılık ve İş Bankası İnternet Bankacılığından; Ödemeler – Fatura‐  Anında Fatura Ödeme‐Kurum Tipi‐  Üniversite– Kurum Adı‐Sakarya Üniversitesi Katkı Payı ve Öğrenim Ücreti – Sorgu Tipi T.C. Kimlik Numarası kısmına YU Kimlik Numaranızı (98 ile başlayan 11 haneli numara) yazarak program ücretinin ödenmesi gerekmektedir.

 

Ödemesini yapanlar ve öğrenim ücretinden muaf olanların kayıtları tamamlanmış olacaktır.

23 Şubat 2021 saat 17:00’ye kadar Öğrenim ücretini ödemeyenlerin kesin kayıt başvuru işlemleri iptal edilecek ve kayıt haklarını kaybedeceklerdir.

Sorularınız ve sorularınız için lütfen studyinsau@sakarya.edu.tr. İrtibata gecikilirsiniz.

TÖMER VEYA DERSE YAZILMA III. Adım

Online kayıt sistemine TÖMER belgesi yüklemeyen öğrencilerin en geç 2022-2023 Güz Yarıyılı sonuna kadar C1 seviyesinde TÖMER Belgesini teslim etmeleri gerekmektedir.

C1 seviyesinde TÖMER Belgesi olan öğrencilerin ekte sunulan Danışman Tercih formunu düzenleyerek sbe@sakarya.edu.tr adresine göndermeleri ve

Ders Seçimi: Ekte yer alan Mazeretli Derse Yazılma Formuna www.sbe.sakarya.edu.tr adresinden ilan edilen açılan açılmayan ders listesinde bulunan sadece açılan derslerden en fazla 5 tane ders yazarak fbe@sakarya.edu.tr adresine göndermeleri gerekmektedir. Seçilen derslerin ders plan programından gün ve saat bilgilerinin kontrol edilerek aynı gün ve saatte olmamaları gerekmektedir. Aynı gün ve saatte olan derslerin seçilebilmesi mümkün değildir. 

TÖMER belgesi olmayan adayların TÖMER'e kayıt yaptırmaları gerekmektedir. TÖMER kaydı ile ilgili bilgilendirmeye aşağıdaki linkten ulaşabilirsiniz.

http://www.tomer.sakarya.edu.tr/tomer-online-kayit-duyurusu-2020-2021.html