Ana Sayfa
Duyurular
Bahar Döneminde Başlamak Üzere 7417 Sayılı Af Kanunundan Yararlanmak İçin Başvuruda Bulunan Öğrencilerin Dikkatine

BAHAR DÖNEMİNDE BAŞLAMAK ÜZERE 7417 SAYILI AF KANUNUNDAN YARARLANMAK İÇİN BAŞVURUDA BULUNAN ÖĞRENCİLERİN DİKKATİNE

5.07.2022 tarihli ve 31887 sayılı Resmi Gazetede yayımlanarak yürürlüğe giren 7417 sayılı Devlet Memurları Kanunu İle Bazı Kanunlarda ve 375 Sayılı Kanun Hükmünde Kararnamede Değişiklik Yapılmasına Dair Kanun’un 35’nci maddesi ile 2547 Sayılı Yükseköğretim Kanununa eklenen geçici 83. Maddesi uyarınca,   af kanunundan yararlanmak üzere enstitümüze başvuruda bulunanların öğrenciliğe intibak işlemleri;  01.09.2022 tarih ve 629-1 sayılı Senato kararı ile belirlenen "SAÜ 7417 Sayılı Kanunun 35’nci Maddesine Göre Aftan Yararlanacakların  Lisansüstü Eğitim-Öğretime İntibak Sürecinde Uygulanacak Usul Ve Esaslar" uyarınca 16.11.2022 tarih ve 1028 sayılı Enstitü Yönetim Kurulu kararımız ile yapılmış olup, ekli dosyada af kararları sunulmuştur. 

2022-2023 Öğretim Yılı Bahar Yarıyılı kayıt yenileme işlemleri 06-08 Şubat 2023 tarihleri arasında SABİS (https://sabis.sakarya.edu.tr) Öğrenci Bilgi Sistemi üzerinden yapılacaktır. 

SABİS'e aşağıdaki tabloyu dikkate alarak giriş yapabilirsiniz.

Örnek SABİS Giriş İşlemi

Öğrenci Numarası

Kullanıcı Adı

Şifre

Y215046001

2150Y46001

Y215046001

Y215046001

İlk girişte T.C. Kimlik No

İlan edilen af kararlarında;

Danışman Değişiklik Talebi:  İfadesi yer alan öğrencilerin, SABİS Öğrenci Bilgi Sistemi Üzerinden ve ekte yer alan “Öğrenci Danışman Değişikliği Talebi Rehberi” ne göre danışman tercih işlemlerini 06-08 Şubat 2023 tarihleri arasında yapmaları gerekmektedir.

Tez konusu belirlenmelidir:  İfadesi yer alan öğrencilerin, SABİS Öğrenci Bilgi Sistemi Üzerinden ve ekte yer alan “Öğrenci Tez Konu Belirleme-Değişiklik Talebi Rehberi” ne göre danışman tercih işlemlerini 30 Ocak 2023 tarihine kadar yapmaları gerekmektedir.

Kesin kayıt evraklarını göndermelidir: İfadesi yer alan öğrencilerin Lisans Diploma, Mezuniyet Not Durum Belgesi, ALES Belgesi, Nüfus Cüzdan Belgesi, 1 Adet fotoğrafını tarayarak fbe@sakarya.edu.tr adresine elektronik posta yoluyla iletmeleri gerekmektedir.

Öğrenciliğe intibakı yapılan öğrencilerimizin  derse yazılma işlemlerini 06-08 Şubat 2023 tarihleri arasında yaptıktan sonra Askerlik Sevk tehir taleplerini fbe@sakarya.edu.tr elektronik posta adresine ekte yer alan “Askerlik İşlemleri Beyanı ve Başvuru Formu” nu düzenleyerek göndermeleri gerekmektedir.

Öğrenci kimlik kartı taleplerinin enstitümüze gelerek yapılması gerekmektedir.